FAQ
Algemene vragen
Kan de bestelling ook afgehaald worden?
Dit kan u zeker. U kunt het materiaal afhalen te Ondernemersweg 33 in Oostburg. Dit kan uitsluitend na onderling overleg.
Kan ik cash afrekenen bij afhaling?
U dient eerst uw bestelling te plaatsen en af te rekenen via de website. Hierna nemen wij contact met u op om een tijd en datum af te spreken om de bestelling op te halen
Kan de bestelling op het dak geleverd worden?
Nee, de levering enkel en alleen afgeven/lossen aan de deur.
Dien ik thuis te zijn?
Ja, er dient iemand aanwezig te zijn die de bestelling in onvangst kan nemen.
Wat is de levertijd?
Leveringen wordt direct vanuit het magazijn gedaan en zullen binnen 3 werkdagen (mits op voorraad) geleverd worden. Mocht er artikelen niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op. Afhankelijk van de bestelde producten kunnen er deel leveringen plaats vinden.
Hoe komt mijn bestelling aan?
Meestal sturen wij de materialen per pallet naar u toe, dit kunnen meerdere palletten zijn. De bestelling zal tot de voordeur /oprit geleverd worden.
Wat gebeurt er met mijn zending als ik niet thuis ben?
Bij het leveren van een pallet zal dit niet bij de buren aangeboden worden wanneer de klant niet thuis is. Het pallet kan opnieuw aangeboden worden maar hiervoor worden kosten aangerekend van 50 euro incl BTW.
Dien ik bezorgkosten te betalen?
Ja, de bezorgkosten bedragen € 12,95 of 25,00 euro incl BTW.
Leveren jullie ook in België?
Ja, EPDM Zeeland levert ook aan Belgische klanten. Hiervoor geldt ook € 12,95 of 25,00 euro incl BTW transportkosten, afhankelijk van het gewicht of lengte van de zending.
Vragen over retourneren en ruilen
Uiteraard zijn we bereid artikelen retour te nemen. Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren, met uitzondering van maatwerk: bijvoorbeeld EPDM membranen die speciaal voor u op maat gesneden zijn of maatwerk zink of … Overige materialen kunnen we binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden (herroepingsrecht) aangemeld worden en hierna binnen 14 dagen retour gezonden te worden, indien redelijkerwijs mogelijk in een zo oorspronkelijk mogelijke staat. Deze dienen namelijk hierna nog verkocht te kunnen worden. Termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Daarna kunt u het product retourneren.
Hoe ruilen, retouren, en beschadigingen
Beschadigde of verkeerd geleverde producten NIET DIRECT retourneren, maar eerst melden aan info@epdmzeeland.nl.
Als u aan de gestelde voorwaarden voldoet, dan wordt het betaalde bedrag incl. eventuele verzendkosten (heenzending) voor 100% binnen 14 werkdagen, vanaf de datum dat de consument het product naar de EPDM Zeeland heeft terug gestuurd, gecrediteerd. Voldoet de retour zending niet aan bovenstaande dan zullen wij redelijkerwijs een schadevergoeding inhouden / in rekening brengen.
Retourzendingen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden:
EPDM Zeeland
Ondernemersweg 33
4501 WD Oostburg
Klachtenprocedure
EPDM Zeeland is de partner voor een perfect plat dak en de beste service is onze prioriteiten. Hoewel wij het proberen te voorkomen kan het gebeuren dat je een klacht hebt over een van onze producten, of over onze service. Wij nemen elke klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om de klacht te verhelpen. Wij willen leren van elke klacht, zodat wij onze site, aanbod en service kunnen verbeteren. Om dit allemaal te realizeren hebben wij een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op de wettelijke rechten.
1. Meldt ons de klacht
per e-mail: info@epdmzeeland.nl
Meld de klacht (binnen 1 week na levering) per mail met als onderwerp “klacht”. Zodra wij de klacht hebben ontvangen sturen we een bevestiging.
2. Wij gaan aan de slag
Zodra de klacht ontvangen is gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.
3. Oplossing
Uiterlijk binnen vijf dagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor de klacht.